سال نو ، حال نو یا ...
شاهراه موفقیت
همه انسانها دارای استعداد نامحدود موفقیتند بلا استثناء
درباره وبلاگ


سلام. به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ نقطه نظراتمان را در رابطه با موفقیت مالی و تجارب انسانهای موفق جهان را به عرصه نمایش می گذاریم تا از ره آورد آن زندگی مان را ثمر بخش تر کنیم. انسانها هر آنچه را که فکر می کنند در دنیای بیرون خود خلق می کنند. برای پرواز در آسمان اندیشه به دو بال باور و روحیه نیاز است.
نويسندگان
جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, :: 22:44 :: نويسنده : سجاد علوی

 با سلام خدمت همه دوستان عزیز

سال عوض شد وارد سال 92 شدیم. سال 92 رو به همه هم میهنان عزیز تبریک میگم.

اما به قول معروف رمز نو شدن را باید آموخت و الا بهار فصلی تکراریست. در حقیقت این سال نیست که نو می شود چون طبیعت همواره به گردش خود ادامه می دهد بلکه ما هستیم که باید افکار نو و مثبتی را در ذهنمان جایگزین کنیم. اگر قرار باشد که همان آدم قبلی باشیم آیا واقعا اهمیتی دارد که 92 باشد ، 83 باشد یا 1404؟ قطعا نه. حضرت امام صادق (ع) می فرماید: هر کس دو روزش با هم یکسان باشد ضرر کرده است. چه بسا افرادی که روز که سهل است همه سالیان عمرشان با هم برابر است. می آیند و می روند بی آنکه تاثیری مثبت در جهان پیرامون خود بگذارند.

زندگی همه انسانها به طور معمول 60 الی 70 سال طول می کشد. مهم تعداد سالیان زندگی نیست. مهم کیفیت این زندگی است. بنا به قولی همه در نهایت می میرند اما همه به درستی زندگی نمی کنند.می گویند زاغ 300 سال زندگی بزید اما عقاب را عمر 30 سال بیش نباشد. اما زاغ از مردار تغذیه می کند و در میان نعش ها زندگی می کند ولی عقاب بر فراز آسمانها سیر می کند. خلاصه اینکه آنچه که مهم است این است که در زندگی خود و اطرافیانمان تاثیر گذار باشیم.

سال جدید را با یک تصمیم جدید آغاز کنیم. با این تصمیم که من می خواهم روز به روز به انسان بهتری تبدیل شوم. تصمیمی که برایمان درهای جدیدی از زندگی را بگشاید. این پست را با جمله ای بسیار معروف به پایان می رسانم:

برای خندیدن منتظر خوشبختی نباش ، شاید خوشبختی منتظر لبخندی از جانب تو باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 30813
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



javahermarket